Skip to content

БЕСПЛАТНАЯ ДОСТАВКА ДЛЯ ЗАКАЗОВ СВЫШЕ 100 €

Политика возврата средств

Organia B.V. (“mēs” un “mēs”) ir vietnes (https://organia.eu) (“Tīmekļa vietne”) operators.
Veicot pasūtījumu, izmantojot šo vietni, jūs piekrītat noteikumiem
zemāk. Tie tiek nodrošināti, lai nodrošinātu, ka abas puses ir informētas un vienojas
šo vienošanos, lai abpusēji aizsargātu un liktu cerības uz mūsu pakalpojumu.

1. Vispārīgi
Atkarībā no pieejamības noliktavā. Mēs cenšamies nodrošināt precīzu krājumu uzskaiti
vietne, taču laiku pa laikam var rasties krājumu neatbilstības, un mēs to nedarīsim
varēsiet izpildīt visas preces pirkuma brīdī. Šajā gadījumā mēs to darīsim
nodrošināt jums pieejamos produktus un sazināties ar jums, lai uzzinātu, vai vēlaties
dod priekšroku gaidīt nepasūtītās preces krājumu papildināšanu vai ja vēlaties mums
lai apstrādātu atmaksu.

2. Piegādes izmaksas
Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas izrakstīšanās laikā, pamatojoties uz svaru, izmēriem un
pasūtījuma preču galamērķis. Maksa par piegādi tiks iekasēta
ar pirkumu.
Šī cena būs galīgā cena par piegādes izmaksām klientam.

3. Atgriež
3.1. Atgriešana domāšanas maiņas dēļ
Organia B.V.

ar prieku pieņems atgriezumus sakarā ar domu maiņu, ja vien a

atgriešanas pieprasījumu mēs saņemam 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas un esam
atdots mums oriģinālajā iepakojumā, nelietots un tālākpārdodamā stāvoklī.
Atgriešanas piegāde tiks apmaksāta uz klienta rēķina, un tas būs jādara
paši organizē piegādi.
Kad atgriešana ir saņemta un pieņemta, atmaksa tiks apstrādāta uz veikalu
kredīts nākotnes pirkumam. Mēs jūs informēsim, kad tas būs pabeigts
caur e-pastu.
(Organia B.V.) atmaksās atgriezto preču vērtību, bet NEatmaksās
jebkura apmaksātā piegādes vērtība.

3.2. Garantijas atgriešana
Organia B.V. ar prieku apmierinās visas derīgās garantijas prasības, ja vien tāda ir
iesniegts 90 dienu laikā pēc sūtījumu saņemšanas.
Klientiem būs jāveic priekšapmaksa par atgriešanas piegādi, tomēr mēs to darīsim
atlīdzināt jums pēc veiksmīgas garantijas prasības.
Saņemot preces atpakaļ garantijas prasībai, jūs varat sagaidīt, ka Organia B.V
apstrādājiet jūsu garantijas prasību 7 dienu laikā.
Kad garantijas prasība ir apstiprināta, jūs saņemsit šādu izvēli:
(a) atmaksa uz jūsu maksājuma veidu
b) veikala kredīta atmaksa
(c) jums nosūtīta aizstājējprece (ja noliktavā ir pieejama)

4. Piegādes noteikumi
4.1. Tranzīta laiks iekšzemē
Kopumā iekšzemes sūtījumi ir tranzītā 2 - 7 dienas

4.2. Tranzīta laiks Starptautiski
Parasti starptautiski nosūtītie pasūtījumi tiek nosūtīti 4–22 dienu laikā. Šis
ievērojami atšķiras atkarībā no jūsu izvēlētā kurjera. Mēs spējam piedāvāt
precīzāku tāmi, izvēloties kurjeru pie norēķināšanās.

4.3. Nosūtīšanas laiks
Pasūtījumi parasti tiek nosūtīti 2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas
Mūsu noliktava strādā no pirmdienas līdz piektdienai standarta darba laikā, izņemot
valsts svētkos, kuros noliktava būs slēgta. Šajos
gadījumos mēs veicam pasākumus, lai nodrošinātu, ka sūtījumu kavēšanās tiek samazināta līdz minimumam.

4.4. Piegādes adreses maiņa
Piegādes adreses maiņas pieprasījumiem mēs varam mainīt adresi uz
jebkurā laikā pirms pasūtījuma nosūtīšanas.

4,5 P.O. Kastes piegāde
Organia B.V. nosūtīs uz P.O. kastīšu adreses, izmantojot tikai pasta pakalpojumus. Mēs esam
nevar piedāvāt kurjeru pakalpojumus uz šīm vietām.

4.6. Militārā adrese piegāde
Mēs varam nosūtīt uz militārām adresēm, izmantojot USPS. Mēs nevaram piedāvāt
šo pakalpojumu, izmantojot kurjerpasta pakalpojumus.


4.7 Preces nav noliktavā
Ja prece nav noliktavā, mēs atcelsim un atmaksāsim preces, kuras nav noliktavā, un
nosūtīt pārējo pasūtījumu.

4.8. Pārsniegts piegādes laiks
Ja piegādes laiks ir pārsniedzis prognozēto, lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs
var veikt izmeklēšanu

5. Izsekošanas paziņojumi
Pēc nosūtīšanas klienti saņems izsekošanas saiti, no kuras viņi tiks
var sekot līdzi sūtījuma gaitai, pamatojoties uz jaunākajiem veiktajiem atjauninājumiem
pieejams piegādes pakalpojumu sniedzējs.

6. Tranzītā bojātās pakas
Ja atklājat, ka sūtījums ir bojāts pārvadāšanas laikā, ja iespējams, lūdzu, noraidiet
sūtījumu no kurjera un sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Ja
sūtījums ir piegādāts bez jūsu klātbūtnes, lūdzu, sazinieties ar klientu
pakalpojumu ar nākamajiem soļiem.

7. Nodevas un nodokļi
7.1. Pārdošanas nodoklis
Tirdzniecības nodoklis jau ir piemērots preču cenai, kas norādīta uz
vietne

7.2. Importa nodevas un nodokļi
Var būt jāmaksā ievedmuitas nodevas un nodokļi par starptautiskiem sūtījumiem
pēc ierašanās galamērķa valstī. Tas dažādās valstīs atšķiras, un Organia B.V.
mudinām jūs apzināties šīs iespējamās izmaksas pirms pasūtījuma veikšanas
mums.
Ja jūs atsakāties maksāt nodevas un nodokļus, ierodoties galamērķī
valstī, preces tiks atgrieztas Organia B.V. uz klienta rēķina, un
klients saņems atmaksu par samaksāto preču vērtību, atskaitot izmaksas
nosūtīšanas atpakaļ. Sākotnējās piegādes izmaksas netiks atmaksātas.

8. Atcelšana
Ja pārdomājat pirms pasūtījuma saņemšanas, mēs to varam
pieņemt atcelšanu jebkurā laikā pirms pasūtījuma nosūtīšanas. Ja an
pasūtījums
jau ir nosūtīts, lūdzu, skatiet mūsu atmaksas politiku.

9. Apdrošināšana
Pakas ir apdrošinātas pret nozaudēšanu un bojājumiem līdz vērtībai, kas norādīta
kurjers.

9.1. Process, ja sūtījums ir bojāts pārvadāšanas laikā
Mēs apstrādāsim naudas atmaksu vai nomaiņu, tiklīdz kurjers būs pabeidzis
prasības izmeklēšanu.

9.2. Tranzītā pazaudētas pakas process
Mēs apstrādāsim naudas atmaksu vai aizstāšanu, tiklīdz kurjers būs veicis
izmeklēšanu un uzskatīja, ka sūtījums ir pazaudēts.

10. Klientu apkalpošana
Par visiem klientu apkalpošanas jautājumiem, lūdzu, rakstiet mums uz info@organia.eu

Close (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Search

Pievienots grozam